מאת: חיים ***טל @ פתח תקווה

מכירים את המשפט אל תדחו למחר מה שאתם יכולים לחדות למחרותיים?
אז אני אדם כזה כמעט בהכול. לפעמים זה מצליח ולפעמים ממש לא.

אני מכיר את השירות של החברות שמבטחות את מוצרי החשמל בבית ואף פעם לא הצטרפתי לשירות, תמיד אמרתי מחר.
לפני קצת פחות משנה הגיע אותו יום ששוב אמרתי מחר נעשה את הביטוח הזה (וכמובן שלא עשיתי) ואז באותו היום התקלקלו לי המזגן והמקרר יחדיו כנראה עקב כך שהיו מספר הפסקות חשמל בבית באותו יום. התיקון של שני המכשירים האלו עלה לי 4000 ₪ בערך. לצערי שילמתי, לא הייתה לי ברירה, באמת כאב לב אבל מה תעשו?

בנקודה הזאת התקשרתי לחברת ג’נרל מהנדסים ועשיתי אחריות למוצרים החשמליים שלי בבית. אני משלם כל חודש סכום כסף לא גדול ולא חושב על זה יותר.
לפני חודשיים הלך לי עוד פעם המזגן. פניתי לטכנאי שתיקן לי אותו לפני כמעט שנה וגם נתן לי אחריות של שנה לתיקון החלק שהחליף. לצערי עד היום הטכנאי לא ענה לי.

כבר כמעט שכחתי שיש לי את האחריות של ג’נרל מהנדסים. התקשרתי אליהם, הם באו לתקן כמו גדולים והאמת, כבר ממש לא מעניין אותי מה הם תיקנו וכמה עלה להם. אני שילמתי ביקור ושלום עליכם.
ממליץ לכם לעשות אחריות שכזאת, ולהעביר את הבעיה לחברה מקצועית. אתם יודעים כמה תשלמו על התיקון אם בכלל ויותר מזה אתם יודעים שתמיד יהיה מישהו זמין שיבוא ויעזור לכם ולא טכנאי שהיום נמצא ומחר נעלם מכאן.
תודה לחברת גנרל מהנדסים ובפרט תודה לאהוד הטכנאי שגם תיקן וגם היה נחמד מאוד!

השארת תגובה