מאת: אורית ***יש @ ראש העין

ברשותי 4 דירות במרכז הארץ שאני משכירה לדיירים. בעבר הייתי צריכה להתמודד מידי חודש עם כל מיני טלפונים של דיירים על מיני תקלות שונות בבית. 50% מהטלפונים היו בהקשר של מכשירי החשמל הבסיסיים שאני מוסרת עם הדירות שלי לשימוש הדיירים כגון מקרר, מזגן ובחלק גם תנור אפיה.

לפני מספר שנים סיפרו לי על הנושא של תחזוקת בתים בידי חברות מקצועיות.

פניתי לשתי חברות על מנת לקבל הצעת מחיר. בסוף חתמתי על הסכם תחזוקה של מכשירי חשמל ביתיים עם חברת גנרל מהנדסים.
מאז גנר’ל מטפלים לי בבעיות ישירות מול הדיירים ולי יש שקט נפשי מסוים שאני לא צריכה להתמודד עם התקלות שלהם, לחפש כל פעם בעל מקצועי אמין או זמין. יש לי חופש.

אני גם לא צריכה להתחיל להשוות מחירים על כל תיקון ולחשוב עם באמת הטכנאי מתקן את מה שבאמת מקולקל. יש תשלום קבוע חודשי לחברת השירות ומשם זה כבר לא העסק שלי אלא רק לראות שהתיקון מתבצע. ממליצה בחום על השירות תיקונים של חברת ג’נרל מהנדסים, בהחלט שווה ונותן קצת שקט נפשי. שאפו

השארת תגובה